home
uitleg
bestellen
inwisselen
tijdschriften
faq
Geef een blad logo

FAQ

ALGEMEEN

 

BESTELLEN VAN GEEFEENBLAD

 

ABONNEMENT

 

INWISSELEN CADEAUKAART

 

 ALGEMEEN

Wat is Geefeenblad?
Geef een blad is een initiatief van Weekbladpers, Hearst Magazines en G+J uitgevers. Met Geefeenblad koopt u een cadeaukaart met een tegoed dat is in te wisselen voor een tijdschrift naar keuze. Geefeenblad die u online bestelt bestaat uit een cadeauverpakking, een boekje met uitleg over de deelnemende titels en een kaart met het tegoed.

In welke waarden is Geefeenblad verkrijgbaar?
Geefeenblad is verkrijgbaar in de waarde van € 15 of € 25.

 
Waar kan ik Geefeenblad kopen?
Geefeenblad is te koop bij alle AKO en Tabaktief winkels (€15,- en €25,- kaart), Albert Heijn, Jumbo en V&D (alleen de €15,- kaart) of te bestellen via deze website.
 

Zit ik voor altijd vast aan het abonnement?
Nee, het abonnement stopt automatisch na bezorging van het aantal aangegeven nummers.

Tot wanneer is Geefeenblad geldig?
De geldigheids duur is afhankelijk van waar u de kaart heeft gekocht. Kaarten die bij Albert Heijn, Jumbo, Tabaktief of V&D zijn gekocht zijn tot een jaar na aankoop inwisselbaar. Kaarten die online besteld zijn of bij AKO zijn gekocht verschilt de geldigheidsdatum van. Onder het tabblad "Cadeaukaart gekregen" kunt u dmv het intoetsen van uw kaartnummer de geldigheidsdatum van uw kaart opvragen.

 

BESTELLEN VAN GEEFEENBLAD

Hoe kan ik Geefeenblad via de site betalen?
Geefeenblad kan alleen door middel van Ideal worden betaald.

Hoe wordt Geefeenblad bezorgd?
Via Post NL wordt Geefeenblad bij u in de bus afgeleverd. Ook kunt u ervoor kiezen een cadeaukaart per mail toegestuurd te krijgen, deze kunt u nu naar uzelf laten sturen of naar iemand anders. Indien u de bon per mail naar uzelf stuurt kunt u ervoor kiezen deze uit te printen en te overhandigen aan iemand. Een cadeaukaart die per mail wordt bezorgd, wordt binnen een uur op het opgegeven email adres afgeleverd.

Ik heb Geefeenblad via internet besteld maar geen mail ontvangen voor het activeren van de card.
Uit veiligheidsoverwegingen wordt de kaart die per post wordt bezorgd zonder waarden verstuurd. Als Geefeenblad bij PostNL voor bezorging wordt afgeleverd wordt er een mail naar de besteller verstuurd waarmee de kaart kan worden geactiveerd en waarde wordt toegekend. Pas als de kaart is geactiveerd kan deze worden omgewisseld voor een abonnement. Indien u geen activatiemail heeft ontvangen neemt u dan contact op met de klantenservice op nummer 020- 5518739 of stuur een mail naar klantenservice@geefeenblad.nl.
Kaarten die in de winkel worden gekocht worden na betaling aan de kassa gelijk geactiveerd. Ook e-cards zijn al geactiveerd en hoeven niet apart geactiveerd te worden.

Ik probeer Geefeenblad te bestellen maar het lukt niet.
Neemt u contact op met onze klantenservice op nummer 020-5518739 of stuur een mail naar klantenservice@geefeenblad.nl

Hoe snel kan ik Geefeenblad ontvangen?
Op werkdagen voor 14 uur besteld worden dezelfde dag nog door ons verzonden. Bestellingen op vrijdag na 14 uur worden op maandag verzonden. Ook kunt u ervoor kiezen de bon toe gemaild te krijgen, u heeft hierbij de keuze de bon naar uzelf te sturen of naar iemand anders. Deze bon wordt binnen een uur na bestelling naar het opgegeven email adres verstuurd.

Ik wil Geefeenblad cadeau doen. Kan ik hem bij iemand anders laten afleveren?
Ja, dat kan. U kunt bij uw bestelling een ander afleveradres opgeven. Ook heeft u de mogelijkheid om een persoonlijke boodschap toe te voegen, deze wordt dan in de verpakking meegezonden.

Kan ik Geefeenblad in cadeauverpakking laten verpakken?
Geefeenblad wordt standaard in een cadeauverpakking geleverd. Geefeenblad wordt in een neutrale witte envelop verzonden.

 

ABONNEMENT

Ik heb nog geen magazine ontvangen van het abonnement dat ik heb aangevraagd. Hoe kan dat?
In het algemeen geldt dat weekbladen binnen 3 tot 6 weken worden toegestuurd en maandbladen binnen 4 tot 8 weken. Bij kwartaalbladen kan het 4 tot 12 weken duren voordat u het eerste nummer ontvangt.
Heeft u vragen over de levering van uw tijdschrift dan kunt u contact opnemen met de uitgeverij die het magazine uitgeeft en niet met de klantenservice van Geefeenblad. Kijk op de website van het betreffende tijdschrift voor het nummer van de klantenservice.

Moet ik het abonnement zelf opzeggen?
Nee, het abonnement stopt automatisch na bezorging van het aantal aangegeven nummers.

Kan Geefeenblad in het buitenland worden bezorgd?
Nee, helaas kan Geefeenblad alleen in Nederland worden bezorgd.

Kan ik met Geefeenblad een abonnement in het buitenland afsluiten?
Nee dit is helaas niet mogelijk.

Ik heb een nummer van mijn abonnement niet ontvangen.
Neemt u contact op met de klantenservice van de uitgeverij die het tijdschrift waarop u een abonnement heeft uitgeeft. Het nummer kunt u vinden in het colofon van het tijdschrift of op de website van het tijdschrift waar u voor heeft gekozen.

Ik wil graag een abonnement op Glossy of Varagids, maar kan deze titel niet vinden in het overzicht.
Helaas is het niet langer mogelijk om uw cadeaukaart te verzilveren voor een abonnement op Glossy of Varagids. Glossy is opgehouden te bestaand en Varagids neemt niet meer deel aan Geefeenblad. Op de site staat altijd het meest actuele aanbod.

Ik wil graag een abonnement op Hollands Diep, Park of Hard Gras, maar kan deze titel niet vinden in het overzicht.
Helaas is het niet langer mogelijk om uw cadeaukaart te verzilveren voor een abonnement op Hollands Diep of Park, omdat deze titel is opgehouden te bestaan. Hard Gras is gestopt met deelname. Op de site staat altijd het meest actuele aanbod.

 

 

INWISSELEN CADEAUKAART

Hoe kan ik de cadeaukaart inwisselen?
De cadeaukaart is via deze site heel eenvoudig in te wisselen voor een abonnement. Kijk voor de uitleg onder het kopje “inwisselen”. En volg de opgegeven stappen.

Kan ik Geefeenblad inwisselen voor contant geld?
Nee, dit is niet mogelijk. U kunt er alleen een abonnement mee afsluiten.

De unieke code op mijn kaart wordt na invoeren niet geaccepteerd. Hoe kan dat?
Dit kan verschillende redenen hebben:

  • Als de kaart via internet is gekocht en per post is bezorgd moet de besteller de kaart eerst activeren dmv de link in de mail die hij heeft gekregen. In deze mail staan 2 codes die moeten worden ingetoetst. Pas als de besteller de kaart heeft geactiveerd kan de kaart worden ingewisseld voor een abonnement.
  • Heeft u bij het intypen de juiste cijfers ingetoetst? Check dit svp nogmaals.

Mocht het nog steeds niet lukken neemt u dan contact op met de helpdesk op nummer 020-5518739 of stuur een mail naar klantenservice@geefeenblad.nl

Ik heb Geefeenblad via internet besteld maar geen mail ontvangen voor het activeren van de card.
Uit veiligheidsoverwegingen wordt de kaart zonder waarden verstuurd. Wanneer Geefeenblad bij Post NL voor bezorging wordt afgeleverd wordt er een mail naar de besteller verstuurd waarmee de kaart kan worden geactiveerd en waarde wordt toegekend. Pas als de kaart is geactiveerd kan deze worden omgewisseld voor een abonnement. Indien u geen activatiemail heeft ontvangen neemt u dan contact op met de klantenservice op nummer 020-5518739 of stuur een mail naar klantenservice@geefeenblad.nl.
Kaarten die in de winkel worden gekocht worden na betaling aan de kassa gelijk geactiveerd.

Kan ik ook bijbetalen en dan van een andere aanbieding gebruik maken (bv een aanbieding die in het tijdschrift staat)?
Nee, dit is helaas niet mogelijk. U kunt alleen kiezen uit de aanbiedingen die op de site van www.geefeenblad.nl staan.

Hoe lang is de cadeaukaart geldig?

Check hier om de geldigheids datum van uw cadeaukaart op te vragen.

Het aantal edities op de website wijkt af van het aantal op de verpakking. Welk aantal is juist?

Als het aantal nummers op de website is altijd juist. Het kan zijn dat een uitgeverij zijn aanbieding heeft aangepast. Wij kunnen helaas niet gelijk alle verpakkingen die in de winkel liggen ook aanpassen naar de nieuwe aanbieding. Op de website van Geefeenblad vindt u altijd het actuele aantal edities dat u krijgt voor uw kaart.

Overige vragen?
Bel naar 020-5518739 of mail uw vraag naar klantenservice@geefeenblad.nl. Uw vraag wordt dan zo spoedig mogelijk beantwoord.